Wat is epc-metriek?

Ongeacht waar en wanneer u ervoor kiest om de zwevende balk weer te geven, dit kan een geweldige campagne zijn om uw EPC te stimuleren en meer partnerverkopen te stimuleren. EPC wordt gebruikt in affiliate marketing door de hoeveelheid verkeer te meten die u produceert voor het bedrijf, merk of product dat u adverteert op uw website, en meet de commissie die u verdient.

Wat is epc-metriek?

Ongeacht waar en wanneer u ervoor kiest om de zwevende balk weer te geven, dit kan een geweldige campagne zijn om uw EPC te stimuleren en meer partnerverkopen te stimuleren. EPC wordt gebruikt in affiliate marketing door de hoeveelheid verkeer te meten die u produceert voor het bedrijf, merk of product dat u adverteert op uw website, en meet de commissie die u verdient. In plaats van naar willekeurige cijfers te kijken wanneer u besluit een handelaar te blijven of te verlaten, kan EPC u een maatstaf geven om uw beslissingen beter te informeren. En als u eenmaal hebt geleerd hoe u uw EPC kunt verhogen, kunt u verwachten dat u grotere winsten haalt uit de verkoop van gelieerde ondernemingen.

EPC in affiliate marketing stelt u in staat om uw inkomsten te bekijken door een vluchtige blik over het hele bord te werpen in plaats van door de cijfers in een enorme tabel te bladeren en alle cijfers op te tellen om het uiteindelijke cijfer te zien. EPC is een belangrijke statistiek die u kan helpen de waarde van uw website en het verkeer dat u genereert te begrijpen. Focussen op EPC in affiliate marketing lijkt misschien een snelle oplossing, maar het is een bewezen effectieve manier om ervoor te zorgen dat u uw geld niet weghaalt. Op die manier kunt u spelen met de kopie van de bestemmingspagina, video's toevoegen, verschillende afbeeldingen testen of kleine aanpassingen maken waarvan u denkt dat ze uw EPC zouden verbeteren.

EPC is de belangrijkste maatstaf voor affiliate marketing, omdat u hiervan weet dat u winstgevende marketingcampagnes kunt maken. Bovendien wordt EPC vaak weergegeven door affiliate marketingnetwerken om affiliate marketeers te helpen hun winstpotentieel te evalueren en te vergelijken met dat van andere handelaren. Als je van affiliate marketing houdt en EPC nog niet serieus hebt genomen, laat je je geld op tafel liggen. Zodra u uw EPC kent, ziet u voorspelbaar succes en kunt u zich zelfs richten op andere aangesloten producten met een hogere EPC.

Daarom levert het kiezen van het aangesloten product met de hoogste EPC u niet per se een goed inkomen op. Het meten en inventariseren van de contante waarde van het verkeer dat u via uw website genereert, zijn slechts enkele van de dingen die u kunt doen met EPC. Oké, dus als u meer geld wilt verdienen met een aangesloten product, moet u uw CPC verlagen of uw EPC verhogen. Hoewel andere statistieken belangrijke doelen dienen in uw bedrijfsplanning, is EPC echt de enige die kan bestaan als gemeenschappelijke noemer voor alle aanbiedingen, zelfs tot op basis van link voor link.